Zo zorgen we ervoor dat je snel door kunt wanneer je een schade rijdt

We nemen alles uit handen wanneer jij of een van je mensen een keer schade rijdt, zodat je weer snel onderweg bent. We weten dat het onze klanten geld kost wanneer ze stilstaan, dus we helpen ze bij schade direct weer op weg. Op basis van ons 7- stappenplan zie je direct in welke fase de afwikkeling van de schade zich bevindt: transparant en duidelijk.

Hoe AutoSchadePlan ervoor zorgt dat je door kunt, als je een keer schade rijdt.

Je meldt jouw autoschade bij AutoSchadePlan. Whatsapp, website, telefonisch, e-mail of per post.

Aan de hand van de door jou verstrekte gegevens maken wij een inschatting of de schade verhaalbaar is. Ook als de schade niet verhaalbaar is gaan we voor je op zoek naar de beste oplossing.

Wij gaan het totale schadebedrag vaststellen, dat wil zeggen alle materiële en immateriële schade wordt in kaart gebracht.

Als er een mogelijkheid bestaat om de schade te verhalen op een tegenpartij dan gaan we het verhaal opstarten. Samen met de door jou verstrekte gegevens stellen we de tegenpartij aansprakelijk.

Als de tegenpartij aansprakelijkheid erkent zorgen wij ervoor dat er conform afspraak wordt uitgekeerd. 

Wij zullen tijdens de herstelperiode contact houden met het herstelbedrijf en je direct melden  wanneer de aflevering bekend is. Ook bij calamiteiten krijg je van ons een bericht.

Voor aflevering zullen wij de herstelwerkzaamheden controleren. Bij onvolkomenheden wordt dit direct opgelost. Hierna wordt afgesproken hoe en waar de aflevering zal plaatsvinden.

Jouw schade, onze zorg

Een gemiddelde schadeafhandeling kost een wagenparkbeheerder 2 tot 8 uur per schade. We kennen de schadeherstelbedrijven uit jouw regio én de kortste routes bij de verzekeraars. Daarom komen we tot de beste herstelprijzen en snelste oplossingen door erkende bedrijven. Daar hoef jij niks meer voor te doen.

Wil jij ook gewoon door kunnen bij schade?

Ben je particulier? Neem contact op